רשת להרחקת ציפורים

מי מאיתנו לא אוהב ציפורים? 

הן יפות ומגיעות בצבעים שונים, חלקן פוצחות בשירה נעימה ויש גם אנשים אשר ירחיקו על מנת לראות ציפורים מיוחדות. רוב הציפורים אינן מפריעות לנו, אך במקרים מסוימים ציפורים יכולות להוות בעיה ומטרד. 

ישנן ציפורים מסוימות אשר יוצרות מטרד גדול במיוחד, כמו למשל יונים, דררות ומיינות, אך בנסיבות מסוימות גם ציפורים אחרות יכולות להוות בעיה ונרצה להרחיק אותן. 

הרשו לי להדגיש את המילה להרחיק, מכיוון שאין כוונה לפגוע בציפורים, אלא רק למנוע מהן להגיע למקומות מסוימים בהם הן מהוות מטרד. רשת נגד ציפורים היא האמצעי היעיל ביותר להרחקת הציפורים. 

הרשת לא פוגעת בציפורים ולא לוכדת אותן, היא רק מונעת מהן מעבר.

מה הבעיה בציפורים?

בראש רשימת הציפורים הבעייתיות ניתן להזכיר את היונים. יונים גורמות למטרד רב עבור בני האדם. הן מלכלכות ומזהמות  וגם נשאיות של מחלות מסוכנות. אך שימו לב שרשת להרחקת יונים ורשת להרחקת ציפורים הן אינן אותו הדבר. 

היונה היא ציפור גדולה יחסית ורשת עם חורים גדולים מונעת ממנה מעבר, אך רשת להרחקת יונים לא תמנע את כניסתן של ציפורים אחרות. אם יש לכם בעיה עם ציפורים קטנות יותר אתם זקוקים לרשת נגד ציפורים בעלת חורים קטנים.

לאחר היונים ניתן להזכיר את המיינות. המיינות הן מין פולש אשר הפך לדומיננטי מאוד בארץ. היא דוחקת מינים מקומיים ופוגעת במאזן האקולוגי העדין וגם מהווה מטרד לבני האדם.

ציפור המיינה משאירה אחריה בלאגן בגינות ועציצים, ניזונה מעצי פרי ואפילו מגלה התנהגות תוקפנית כלפי בני האדם כאשר מתקרבים לקן והגוזלים. ציפורי המיינה הן בהחלט אחת הסיבות מדוע אנשים מעוניינים ברשת להרחקת ציפורים.

הציפור השלישית ברשימה היא הדררה. זהו תוכי ירוק ונחמד למראה, אך מין פולש ובעייתי במיוחד. 

הדררות גורמות נזק רב גם לחקלאים וגם בגינות פרטיות בהן ישנם עצי פרי וגם מיני צמחים המשמשים למאכל, מגידולי חמניות ועד עצי פקאן, אם יש לכם עצי פרי בגינה הפרטית, עם דשא סינטטי ודק יוקרתי, אז כדאי למגן את העצי פרי עם רשת, וכך תחסכו מעצמכם את הנזק שיכול להיגרם מהצואה שלהם.

מטרד רעש

החלק השני של הבעיה הוא הרעש הרב שמפיקות הדררות. 

הן נוהגות להתגודד בקבוצות הכוללות עשרות פרטים ולהיות רעשניות מאוד בשעות אחר הצהריים. גם במקרה שכזה תוכלו להשתמש ברשת להרחקת ציפורים.

אלו הן עיקר הציפורים שאנו רוצים להרחיק, אך גם זנים אחרים יכולים להפריע לנו. ציפורים לפעמים מוצאות מקום מסתור ופינות קינון במרפסות, וכל הן יוצרות לכלכוך במקום. 

ואם אנו מהאנשים אשר אוהבים להכין לדר או לייבש אוכל כלשהו בשמש של המרפסת –  הציפורים עשויות לחשוב שזו ארוחה עבורן. תוך דקות הציפורים עלולות לגלות את האוכל ולהתחיל ללקט ולנקר את האוכל ששמתם לייבוש. 

לא נרצה לפגוע בציפורים המגיעות לקנן או לאכול ,לכן נעדיף להתקין רשת להרחקת ציפורים אשר תמנע מהן להגיע.

אם יש לכם בעיה עם ציפורים, פנו למתקיני רשתות להרחקת ציפורים אשר יעניקו לכם את הפתרון המתאים.

מרק- הרחקת יונים

רשת להרחקת ציפורים
רשת להרחקת ציפורים

מאמרים נוספים

ברזנטים

ברזנטים

כיצד להשתמש ברזנט חלק זה יתמקד כיצד להשתמש בברזנט. יריעות ברזנט הן כלים שימושיים מאוד שניתן להשתמש בהם למטרות רבות ושונות. הם משמשים לעתים קרובות

קרא עוד »
רשת להרחקת ציפורים

רשת להרחקת ציפורים

מי מאיתנו לא אוהב ציפורים?  הן יפות ומגיעות בצבעים שונים, חלקן פוצחות בשירה נעימה ויש גם אנשים אשר ירחיקו על מנת לראות ציפורים מיוחדות. רוב

קרא עוד »
רשת להרחקת מיינה

רשת להרחקת מיינה

רשת להרחקת ציפור מיינה פעם ציפור המיינה הייתה ציפור אקזוטית שאנשים החזיקו בביתם בתור חיית מחמד. לציפור זו יכולת דיבור מרשימה אשר מעמידה בצל כל

קרא עוד »
רשת יונים למרפסת פתוחה

רשת יונים למרפסת פתוחה

אם יש לכם מרפסת פתוחה כבר זכיתם. אין כמו מרפסת פתוחה שאפשר ליהנות בה מהשמש, מהאור אשר נכנס הביתה ומהאוויר הצח.  מרפסת פתוחה היא סממן

קרא עוד »
הרחקת ציפורים

הרחקת ציפורים

התאמת גודל עיניות הרשת בעט הרחקת בעלי כנף  מענה הומני עבור הרחקת ציפורי דרור ,כאשר שואלים מרחיק ציפורים מקצועי ,על טיב הפעולות השונות למען הרחקת

קרא עוד »