רשת הגנה על מזגנים וקולטים

יונים ומזגנים זה לא הולך יחד, גם לא עם קולטי השמש. טוב… זה תלוי מאיזו נקודת מבט את מסתכלים על זה. אם נשאל את היונים אז מזגנים וקולטי שמש זה אחלה. שם הן מרגישות בטוחות, אף חתול לא יכול להגיע אליהן.

 משם  הן יכולות להשקיף על כל מה שמתרחש סביב ואם מישהו יתחיל לפזר פירורי לחם ברחוב הן לא יפספסו את זה. המזגנים זה אחלה מקום ואפשר לעמוד של כל היום ולעשות קקי של יונים. 

אבל הצד השני של הסיפור רואה את הדברים בצורה קצת אחרת. עבורכם היונים הן ממש בעיה ולפעמים יש צורך להשתמש ברשת הגנה על מזגנים וקולטי שמש.

מה הבעיה עם יונים?

היונים הן נשאיות של מחלות, טפילים ואלרגנים שונים. מבחינה בריאותית היונים יכולות להיות מאוד מסוכנות. ואם אתם מטילים ספק, תוכלו אפילו למצוא מידע באתר האינטרנט של משרד הבריאות.

 אך בואו נשים את עניין המחלות בצד, למרות שזו בפני עצמה סיבה מספיק טובה להזמין הרחקת יונים –  בואו נתמקד בסוגיית המזגנים וקולטי השמש.

ובכן צואת היונים יכולות ללכלך את המזגנים וקולטי השמש ולגרום להם לנזק של ממש. מבחינת המזגנים הן יכולות לסתום כל מיני חורים ופילטרים ולשבש את פעולת המזגן. 

כמו כן לשלשות היונים הן חומציות מאוד, דבר אשר מביא לבלאי מואץ. בלאי מואץ זו מילה יפה לחלודה… כלומר אם השקעתם כמה אלפי שקלים במזגנים לדירה, היונים יפגעו בהשקעה שלכם ויקצרו את חיי המזגנים.

ומה לגבי קולטי השמש? זוכרים מה התפקיד של קולטי השמש? הם משתמשים באנרגיית השמש על מנת לחמם את המים. זוהי הסיבה מדוע הם עשויים מזכוכיות שקופות. 

אך כאשר הן מלאות בלשלשות יונים, קרני השמש אינן חודרות פנימה וקולטי השמש אינם יכולים לבצע את פעולתם כראוי. ואז אין לכם מים חמים ואתם משתמשים בדוד החשמלי גם בימים יפים של שמש. וכמובן שגם קולטי השמש עשויים מתכת והם נפגעים מהחומציות אשר גורמת לחלודה.

הפטרון הוא התקנת רשת הגנה על מזגנים וקולטים

הפתרון הוא ברשת יונים להגנה על מזגנים וקולטי שמש. באמצעות התקנת רשתות ניתן למנוע מהיונים להגיע לכל אותם המקומות שלא תרצו שהן יגיעו. לא כל רשת מתאימה לשימוש נגד יונים, וגם צריך לדעת כיצד להתקין אותן. 

לכן יש לפנות לחברה המתמחה בהרחקת יונים. יש צורך במוצר טוב, אסתטי ובעל עמידות לקרני השמש ומזג האוויר. התקנה נכונה של רשת נגד יונים תספק הגנה למזגנים וקולטי השמש. 

אם יש לכם בעיה של יונים בהחלט כדאי להשקיע בהתקנה של רשתות להרחקת יונים. ההשקעה תחזיר את עצמה במזגנים וקולטי שמש אשר מחזיקים לאורך שנים ולא הופכים לגרוטאה חלודה אחרי שנתיים.

רשת הגנה על מזגנים
רשת הגנה על מזגנים

מאמרים נוספים

ברזנטים

ברזנטים

כיצד להשתמש ברזנט חלק זה יתמקד כיצד להשתמש בברזנט. יריעות ברזנט הן כלים שימושיים מאוד שניתן להשתמש בהם למטרות רבות ושונות. הם משמשים לעתים קרובות

קרא עוד »
רשת להרחקת ציפורים

רשת להרחקת ציפורים

מי מאיתנו לא אוהב ציפורים?  הן יפות ומגיעות בצבעים שונים, חלקן פוצחות בשירה נעימה ויש גם אנשים אשר ירחיקו על מנת לראות ציפורים מיוחדות. רוב

קרא עוד »
רשת להרחקת מיינה

רשת להרחקת מיינה

רשת להרחקת ציפור מיינה פעם ציפור המיינה הייתה ציפור אקזוטית שאנשים החזיקו בביתם בתור חיית מחמד. לציפור זו יכולת דיבור מרשימה אשר מעמידה בצל כל

קרא עוד »
רשת יונים למרפסת פתוחה

רשת יונים למרפסת פתוחה

אם יש לכם מרפסת פתוחה כבר זכיתם. אין כמו מרפסת פתוחה שאפשר ליהנות בה מהשמש, מהאור אשר נכנס הביתה ומהאוויר הצח.  מרפסת פתוחה היא סממן

קרא עוד »
הרחקת ציפורים

הרחקת ציפורים

התאמת גודל עיניות הרשת בעט הרחקת בעלי כנף  מענה הומני עבור הרחקת ציפורי דרור ,כאשר שואלים מרחיק ציפורים מקצועי ,על טיב הפעולות השונות למען הרחקת

קרא עוד »