רשת להרחקת מיינה

רשת להרחקת ציפור מיינה

פעם ציפור המיינה הייתה ציפור אקזוטית שאנשים החזיקו בביתם בתור חיית מחמד. לציפור זו יכולת דיבור מרשימה אשר מעמידה בצל כל תוכי וזה בהחלט משעשע לראות ציפור מיינה מדברת. הציפור הזו הגיעה אלינו ממדינות אסיה, אך מצאה את דרכה אל הטבע הישראלי והחליטה לעשות עליה. 

מכיוון שהציפור הזו לא בוררת באוכל ופשוט אוכלת כל דבר שאפשר לאכול, היא הסתדרה פה מצוין. ציפור המיינה החלטה להתפזר בכל רחבי הארץ ולהשתלט על הטבע המקומי, תוך כדי גרימת נזקים רבים לאיזון האקולוגי ולחקלאות. אנשים רבים סובלים מציפורי המיינה ונאלצים להתקין רשת להרחקת ציפור מיינה.

מה הבעיה בציפור המיינה? מסתבר שלציפורי המיינה יש התנהגות די פרחחית והן לא חוששות להתעמת עם בני האדם. מבחינתן מותר להן לאכול איפה שהן רוצות ומה שהן רוצות, ולהתגודד איפה שהן רוצות. 

הן יכולות להשאיר אחריהן בלאגן, כמו למשל באדניות ועציצים. ואם מישהו עומד בדרכן, הן עלולות להיות תוקפניות. הן חומסות והורסות וגורמות לנזקים רבים. מיינה אחת בכלוב יכולה להיות דבר משעשע, אך עשרות ומאות מיינות בגינה זו צרה צרורה. 

והפתרון הוא רשת להרחקת ציפור מיינה.  חשוב להיות זהירים במיוחד בתקופת הקינון. כאשר המיינות מגינות על הקן עם הגוזלים הן עשויות להיות תוקפניות במיוחד כלפי בני אדם וחיות מחמד.

רשת להרחקת מיינה

בוודאי שמעתם על רשת יונים, עוד בעיה בפני עצמה… אך רשת להרחקת יונים היא אינה רשת להרחקת מיינה. אם התקנתם רשתות להרחקת יונים, לא תזכו בהגנה מפני ציפורי המיינה. 

ציפורים אלו הן קטנות יותר ויכולות בקלות להסתנן דרך רשתות להרחקת יונים. הן גם יותר אקרובטיות מהיונה המוגשמת ומבחינתן רשתות להרחקת יונים יכולות להיות עוד מקום נחמד להיאחז בו.

 אם רוצים להרחיק את ציפורי המיינה יש צורך ברשת להרחקת ציפור מיינה. ההבדל הוא בגודל החורים של הרשת; יש צורך ברשת בעלת חורים קטנים אשר אינה מאפשרת לציפורי המיינה לחדור דרכן.

הרחקת ציפורי מיינה היא דבר מאתגר ולכן זוהי עבודה למקצוענים. יש להשתמש ברשתות מתאימות, להתקין אותן בצורה הנכונה וגם לוודא שהכול נראה טוב. לציפורי המיינה, כמו לכל העופות, יש יתרון גדול – הן יכולות לעוף.

 מה שמאפשר להן לחיות במרחב תלת ממדי בן הן יכולות להגיע מכל הכיוונים ואינן מוגבלות לכניסה קרקעית. מסיבה זו עלינו לפרוס רשתות להרחקת מיינה בכל הכיוונים ולחסום בפניהן את כל הכניסות.

התקנת רשת נגד מיינה דורשת עבודה בגובה, דבר אשר צריך להיעשות אך רק על ידי בעלי הסמכה לעבודות בגובה אשר עברו את כל ההכשרה ויש להם את כל האישורים לביצוע עבודה זו. אם יש לכם עצי פרי בגינה, סביר להניח שהן אטרקציה גדולה עבור ציפורי המיינה ועליכם להתקין רשתות אשר ישמרו על עצי הפרי.

רשת להרחקת מיינה
רשת להרחקת מיינה

מאמרים נוספים

שימוש בדוקרנים להרחקת יונים

שימוש בדוקרנים להרחקת יונים

שימוש בדוקרנים להרחקת יונים – המדריך המלא לבחירה והתקנה נכונה הקדמה היונים הן ציפורים הנפוצות ביותר בערים ובאזורים מאוכלסים. הן אמנם נראות חביבות ולא מזיקות,

קרא עוד »
הרחקת יונים באמצעות רשתות

הרחקת יונים באמצעות רשתות

הרחקת יונים באמצעות רשתות יתרונות השימוש ברשתות להרחקת יונים מניעת כניסה מוחלטת רשתות להרחקת יונים מספקות חסימה פיזית המונעת מהיונים לגשת לאזורים רגישים כמו גגות,

קרא עוד »
שיטות טבעיות להרחקת יונים

שיטות טבעיות להרחקת יונים

שיטות טבעיות להרחקת יונים נוכחות יונים יכולה לגרום למגוון נזקים וליצור מטרד משמעותי במבנים, בגינות ובשטחים חקלאיים. על מנת להרחיק את היונים בצורה הומנית וידידותית

קרא עוד »