רשת יונים למרפסת פתוחה

אם יש לכם מרפסת פתוחה כבר זכיתם. אין כמו מרפסת פתוחה שאפשר ליהנות בה מהשמש, מהאור אשר נכנס הביתה ומהאוויר הצח. 

מרפסת פתוחה היא סממן של רמת חיים גבוהה; אתם יכולים להשתמש בה למטרות פנאי ואירוח וממש ליהנות ממנה בכל עונות השנה. 

אבל אתם לא לבד… גם היונים מאוד אוהבות מרפסות פתוחות, והן לא מחכות להזמנה. היונים מזמינות את עצמן אל המרפסת שלכם; משם הן יכולות להשקיף אל הנוף כפי שהן אוהבות, להיות מוגנות מחתולים וליהנות גם כן מהחיים הטובים. אם זה המצב, כנראה שאתם זקוקים לרשת יונים למרפסת פתוחה.

היונים שמבלות אצלכם במרפסת לא ממש מכבדות את המקום ובטח שלא שומרות על הניקיון שלו. 

הן מתגודדות על המעקה, על הקירות ובכל מקום שבא להן, ושם משאירות גם את חריוני היונים. במילים אחרות נוכחותן של היונים הופכת להיות בעיה גדולה.

 לשלשות היונים מלכלכות את הקירות ואת הרהיטים, הן מצחינות, מגעילות והכי גרוע מביאות איתן מספיק מחלות שאפילו גורמות לקורונה להחוויר. 

היונים אולי נראות תמימות, אבל הן מביאות סכנה גדולה לבני המשפחה שלכם וממש לא תרצו אותן במרפסת. אז מה עושים כאשר רוצים לתבוע מחדש את המרפסת שלכם אשר היונים השתלטו עלייה? רשת יונים למרפסת  פתוחה!

התקנת רשת יונים למרפסת פתוחה

אם היונים גורמות לכם בעיות, פנו למנעולן אשר יבצע הרחקת יונים. אין צורך לפגוע ביונים, אלא רק לשים בפניהן מכשול ולגרום להן לחפש אחר מרפסת אחרת, או לחזור לחיק הטבע, אל העצים והמרחבים הפתוחים. 

ניתן לבצע הרחקת יונים באמצעות התקנת רשת יונים למרפסת פתוחה. רשת זו תמנע מהיונים להיכנס.

כמובן שמדובר במרפסת היפה והנעימה שלכם, ולא תרצו להפוך אותה לכלוב. לכן יש לבחור ברשתות איכותיות אשר מתאימות במיוחד למטרה זו.

 רשת יונים למרפסת מאפשרת להרחיק את היונים, אך גם לשמור על היופי של המרפסת ולאפשר את כניסת האור והאוויר. לצורך כך יש צורך בשני דברים:

רשת יונים איכותית – יש צורך להתקין רשת יונים למרפסת  אשר מתבססת על מוצר איכותי. כלומר מוצר בעל עמידות גבוהה, וגם מראה אסתטי ושקוף אשר לא יגרום לכם להרגיש כאילו אתם בתוך כלוב.

התקנה איכותית – לא מספיק להשתמש במוצר איכותי להרחקת יונים, חשוב שגם ההתקנה תהיה איכותית ואסתטית. 

אם לא מכסים את כל הפתחים היונים יכולות להיכנס. אך גם חשוב למתוח נכון את הרשתות ולקבע אותן בצורה שלא תפגע במראה המרפסת.

יתכן שיש צורך גם בהתקנת דוקרנים נגד יונים במקומות אסטרטגיים על מנת לספק לכם הגנה מושלמת.

 שימו לב שהתקנת רשת יונים למרפסת  היא עבודה בגובה, תחום אשר מיועד אך ורק למי שהוסמך לביצוע סוג זה של עבודות. ממש לא משהו שתרצו לנסות להתקין בעצמכם.

מרק גרמידר– מומחה להרחקת יונים

רשת יונים למרפסת פתוחה
רשת יונים למרפסת פתוחה

מאמרים נוספים

שימוש בדוקרנים להרחקת יונים

שימוש בדוקרנים להרחקת יונים

שימוש בדוקרנים להרחקת יונים – המדריך המלא לבחירה והתקנה נכונה הקדמה היונים הן ציפורים הנפוצות ביותר בערים ובאזורים מאוכלסים. הן אמנם נראות חביבות ולא מזיקות,

קרא עוד »
הרחקת יונים באמצעות רשתות

הרחקת יונים באמצעות רשתות

הרחקת יונים באמצעות רשתות יתרונות השימוש ברשתות להרחקת יונים מניעת כניסה מוחלטת רשתות להרחקת יונים מספקות חסימה פיזית המונעת מהיונים לגשת לאזורים רגישים כמו גגות,

קרא עוד »
שיטות טבעיות להרחקת יונים

שיטות טבעיות להרחקת יונים

שיטות טבעיות להרחקת יונים נוכחות יונים יכולה לגרום למגוון נזקים וליצור מטרד משמעותי במבנים, בגינות ובשטחים חקלאיים. על מנת להרחיק את היונים בצורה הומנית וידידותית

קרא עוד »